fika, fika,fika!

Nu har jag fixat mig och är redo för massa kalas. :)
Nu först ska jag ner en super snabbis på stan och hitta någon present. Jaa jag vet, verkligen i sista sekunden.. men mitt kort funkar ju inte så har ju inte kunna fixa innan så nu har sötisen tagit ut en slant till mig. :D Taaack honey! :D Så ska försöka hitta något bra.

Sen börjar jag med kalas 1, Jonna, ska ut till dom och fika liite. :) Det var evigheter sen jag träffa alla dom. Mimmi och Bengt träffa jag ganska nyligen men inga andra. :) Spännande. :) hehe

Sen är det dax för kalas 2, Matilda, så ska ut mot Torstuna och fika liite där med släkten. :) Dit ska Anders följa med och busa. ;) hihi Och Linda såklart :) Undra hur hon mår idag?! ;);) hihihi :)
Så liite tajt schema är det idag.. vet inte om jag ska dansa ikväll heller. Då blir det ännu tajtare. ;) hehehe

Men nu kan jag inte sitta här längre.. ska ju vara på plats på kalas nummer 1 snart. :) hehhehe

Ha en bra söndag!! :D:D

 
 


Btw..det var super sköönt och mysigt att sova i sovrummet. Hehehe känns mycket bättre att sova där inne nu. ;) hihi

/Jasmine



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0