....

Pratade av mig liite med Sara i telefon för ett tag sen.. 1 timme och 37 minuter för att vara exakt. ;) hehe
Blir så less.. :/
Sen hämta Linda mig så åkte vi och käka på det där nya som ligger där Sumpen låg.. vet inte riktigt vad det heter. Jag käka en macka som var STARK.. hahahha, blev snorig och typ svettig av den. ;) hehe men den var god. Fick prata av mig liite med Linda också. Sköönt! Hon som jobbade tyckte vi luktade gott.. hehehe snällaste kommentaren jag fått på lääänge. ;) hihi Tack!!

Vet inte vad jag riktigt ska säga om allt.. eller göra. Allt blir bara fel och knasigt och jag blir bara ledsen. ://
Men men vi får väl se vad som händer med allt..

Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig fräsch. ;) hahahah
Idag är jag trött som faaan.. känns som jag håller på att somna nu.. men men kan ju inte sova vid nio. :P hihi

Tjingeling!

/Jasmine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0