:(

Kul att vissa är såå jävla positiva heela tiden!! Jag tycker jag är duktig som faaan.. då kan man ju kanske bry sig liite! Känner att tårarna inte är långt borta nu och blir bara så less.
Man kan vara glad för andra och stötta dom kanske liite iallafall... inte bara trycka ner dom och inte bry sig ett skit!! :(:(

Kul, jövligt KUL!! Varför ska man sluta och vara duktig som faan när det också är fel helt plötsligt!?!?!

Aja.. gråtandes går jag ut till bilen jag måste skrapa rutorna på också och drar till jobbet!! Kul...kul!
Ääälskar dagar som de här!! Från skit bra till jävla piss-tisdag på seriöst två sekunder!
TACK!! :(:(

Trodde du skulle bli glad bara...

/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0