En heel vecka!!

Nu har jag varit fri i en heel vecka!!
Var liite dum förra veckan men över heela helgen fram tills nu har jag inte rökt något!! :):) WiiieVi får se hur det går idag.. första gången jag jobbar utan att kunna ta frisk-luft-paus. ;) Hehe Kommer kännas tungt och jobbigt.. men vi kör på!!

Jag känner mig fortfarande knäpp och huvudet är liksom i en egen värld.. inte alls samma som kroppen liksom. Skumt. hahaha Men men det går väl över tillslut! Men jag mår inte illa och svettas som förra veckan.. då trodde jag att jag hade feber, magsjuka och heela skiten.. men det var nog på grund av dom där giftiga pinnarna. Haha

Men jag kör vidare..fast det känns som något fattas i mitt liv.. :/ Det är ju sköönt att komma ut på balkongen ibland och få "frisk"luft. Vi har ju hängt ihop såå länge.. men just därför är det väl dax att jag går vidare utan er.
Haha, fett bränd.. pratar om cigaretter som om det vore en kär vän. Hahahhahaha MOBBAD!! ;)

Men nu ska jag alldeles strax åka och jobba. Kommer ju inte ha tid att skriva när jag kommer dit.. och imorgon börjar jag tidigt så när jag kommer hem i natt så är det bums i säng! :):) Hehe Så vi hörs helt enkelt imorgon när jag slutar!! ::) Hoppas ni kan hålla er! :P:P hehe Men det tror jag nog!

Hej då!
Ha en super bra tisdag nu! :):)


Hmm, undra hur han mår! Hahaha






/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0