En annan del av Enköping

Jag har kommit på en ny derie/dockusåpa som jag tror skulle slå igenom bra som faan.
Den heter "en annan del av paradise Enköping" och är en blandning mellan en annan del av köping, paradise hotel och robinson.
Allt går ut på att bråka, ligga runt och snacka skit och allt är en stor fet tävling i en härlig liiten stad.
Jag tror det skulle bli en succé för det händer så jävla mycket skit i den här stan. Visst så är det nog i andra städer också.. men eftersom den här är så pass liiten så går allt skitsnack mycket fortare och alla, verkligen ALLA vet ALLT. Jag skulle sitta bänkad framför tvn iallafall.

Pallar inte med allt skit snart.. trodde det skulle gå över när alla blev äldre och skaffade sig ett liv. men icke!! Har ju typ blivit värre.. eller iallafall är det på samma nivå som när man var liiten och gick i skolan. Hmm, det kanske kan vara dax att växa upp snart?!?!? Kan alla bara sköta sina egna liv och inte hålla på att lägga sig i andras..
Aja, mitt liv rullar på med eller utan massa skitsnack, men det skulle underlätta som faaaan om alla bara la ner, nu på en gång tack!!
Visst vi kommer aldrig komma ifrån allt snack..men dra en gräns för faaan!!

Aja, heela morgonen har det sprungit massa människor in och ut ur våran lägenhet. Brevbärare, rörmockare, fastighetsskötare och så. Men nu är det ju på gång iallafall.. bra det! Hoppas för allt i världen att målaren kommer och fixar vårat sovrum imorgon, annars kommer jag ställa mig och skrika rakt ut! Nu är det inte ett dugg kul längre.. det skjuts upp heela tiden.. så nu får han faan ta och komma. Men han verkade snäll.. och han kan ju inte rå för att våran älskade granne behöver göra om i heela lägenheten.. men jag hoppas han kommer imorgon.

Nu ska jag packa väskan och åka och jobba. Hej hej ha en bra dag allesammans!! Jobbar kväll så kommer nog inte skriva mer idag så ni vet. :) Hihi

/Jasmine

Kommentarer
Postat av: Mika

Haha så heter mitt innebandylag =D EADAE, En annan del av enköping :D

2011-02-23 @ 16:05:31
Postat av: Jasmine

Hahaha, jasså. :) Det är ett bra namn! :D

2011-02-24 @ 01:28:18
URL: http://jasminelindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0