Drömmar

På senaste tiden (typ heela den här veckan) har jag drömt typ samma dröm.
Eller inte riktigt samma men det handlar om exakt samma saker... flera dagar i rad. :/ Och jag kommer alltid ihåg dom jättebra när jag vaknar. SKUMT!! :/
Jag tycker sånt där är liite läskigt och skumt.. blir liite smårädd. Hahaha Alltså blir jag typ rädd för mig själv..eftersom det är jag och min hjärna som kommer på drömmarna.

Asså, det är inget läskigt eller så men det är ändå liite konstiga drömmar. Och varje gång jag vaknar så blir jag nästan liite besviken på att det bara var en dröm. Det är liksom drömmar om mina drömmar.. om ni fattar. Det jag önskar mest i världen drömmer jag att jag har. Det är konstigt.. :/

Jag gillar mitt liv super mycket nu.. det är inte det.. men i drömmarna har jag allt det där som man bara kan drömma om att få och ha. Men men :)
Och jag är sådär fånig som tror att om man berättar vad man drömmer kommer det inte slå in. Så jag låter bli att säga exakt vad det är jag drömmer om så kanske det slår in en dag. ;);) Heheh Man vet ju aldrig. :) Fast även om det skulle bli så så kanske det inte beror på att jag en gång i tiden inte berättade mina drömmar. :P hahaha

:D:D haha nog om det nu..
På tal om något heelt annat.. kan man ha träningsvärk i fingrarna??? Kanske en dum fråga men jag har nog aldrig tänkt på det förut. För det känns nämligen som jag har träningsvärk i båda tummarna nu. :/ Hahahhaha konstigt problem. :):)
Har ni haft det förut?? Tell me about it! Annars kommer jag tro att jag är konstig. (mer än jag redan vet). :P hehe

Nej nu skriver jag bara massa strunt. Inte det mest intressanta kanske. ;) heheh Men ni gillar mig ändå!! Visst?! :)
Men NU ska jag göra popcorn och hoppa ner i soffan. Haha som jag typ sa att jag skulle göra för ganska länge sen. (förra inlägget till och med) ;) haha

Slutet gott, allting gott! Popcorn är gott!! Muums. :P

(nej, jag är inte full..bara liite övertrött och rastlös. Blir såhär då! ;))





Pusss Jasmine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0