Det börjar ta sig.

Hej hej.
Har inte skrivit på ett tag.. :/ Sorry för det men det kommer. hehe

Idag har vi fixat i sovrummet hela dagen. :) Det börjar bli fiint. :):) Hihi Vi skruva ihop sängstommen och så idag. :) Så nu börjar det likna något. hihi
Nu ska vi åka och käka liite. :P Muums, är skit hungrig! Vi är säämst på att äta normala tider.. vi har inte ätit något på hela dagen och det vi äter snart kommer ju typ bli frukost/lunch/middag. :/ Hmm, inte okej egentligen! Men har inte varit hungrig tidigare.. men nu kom det. Hahaha

Mitt bankkort har slutat funka!! Hmm, det står att det är tekniskt fel eller att det är fel kort eller ogiltigt kort... :(:(  Varför?? :'( Just nu också... hmm, får kolla om det går nu.. annars ger jag upp så får jag fixa ett nytt direkt på måndag. Alltid ska det vara något.. :/

Men nu ska jag bädda sängen medans jag väntar på att sötnosen ska bli redo. :)



Hej så länge!
/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0