Bra dag.

God kväll (eller godnatt) :)

Idag har jag haft en bra dag. :)
Jag & min andra halva (fast det är ju jag som är den halva) ;);) hehehehe började ju med att fixa massa i sovrummet. Hihi, bilder kommer när det är helt klart. Jag är så rolig så jag har tagit en före-bild och snart ska jag ta en efter-bild så ska ni få se vilken jävla skillnad det blev. :):) Hehe Ap-snyggt!! :D

Sen efter det så åkte vi och handlade massa mat och andra grejer på öb och maxi. :) Så nu kommer vi inte svälta på ett tag. ;) hihi
Sen drog vi till Sarajevo.. tänkte åka på en liiten semester. :D:D Hahahha Nää skoja.. men vi åkte dit (restaurangen alltså) och skulle käka middag. Men det var såklart fullt. :/ Hmm, då åkte vi till Akropolis. Där var det ju typ tvärtom.. typ tomt. Så där hoppade vi in och åt. :) Hihi det var mysigt och gott. :) Skojigt att få träffa älsklingen liite. Vi har ju jobbat en del nu i veckan så har ju inte sett han så mycket. =) hihi
Så det är alltid skojigt ♥ När vi kom hem så packade vi upp allt och fixade liite mer här hemma.

Vid typ nio kom Linda, Nathalie & Pierre. =) Det var skojigt. Vi prata massa, rökte vattenpipa och Linda och Pierre drack lite. :) Hehe det var skojigt. Nyss var vi på donken en stund och käkade liite. :) Hihi Jag släppte av dom hos Linda och sen åkte jag hem. Är trött som tusan och ska upp ganska tidigt imorgon och fixa massa saker. :) Och dom skulle kolla på film, då skulle jag somnat på två röda så det var ju bäst att åka hem direkt. :) hehe

Ikväll ska vi sova i ny-fixade sovrummet! Wiiiie :) Det ska bli skojigt som tusan. Det känns som ett heelt annat rum nu ju. :) hihi Vill bara vara där inne, det äår så fint! Hahhaha (mobbad, jaa jag vet) ;)

Nej men nu ska jag bara göra rent vattenpipan sen däcka och hoppas Anders kommer hem snart. :)

/Jasmine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0