Back in Enköping

Nu är jag hemma igen.

Först när jag skulle åka så var ju heela bilen som en stor iglo. Snö överallt. Det var plogat så jag inte fick upp någon av dörrarna. Fick ta bort liite snö meed händerna på bakluckan så jag kom in och kunde ta min spade.
När jag väl fått ut den så fick jag skotta och sopa i typ en halvtimme. :/
När jag väl kommer in i bilen och har fått bort ganska mycket snö.. så försöker jag jucka ut bilen. liite fram, liite bak...bla bla bla..

Då mitt i allt när jag kämpar som mest, stannar det en stoor bil och ställer sig fett nära bakom, och ut kommer två gubbar. Wiiie tänker jag.. dom ska ju såklart hjälpa mig.
OOOj så fel jag hade!! En tände en cigg och ställde sig och blossa.. den andra snacka i telefonen och kolla så grejen på släpet typ satt fast.
Jag kunde ju verkligen inte försöka komma ut när dom stod där.. så jag hoppar ut (får snö i heela skorna) frågar snällt som dom verkligen måste stå just där eftersom jag har fastnat och försöker komma loss.
Dom kollar inte ens på mig utan hoppar in i deras bil och åker! :/
VART TOG ALLA SNÄLLA GUBBAR VÄGEN???! Jaa inte faan var dom där när man behövde dom.
Aja.. jag fortsatte lirka ut bilen, skotta liite och sen lyckades.
Kul att man typ blev hela slut och svettig (nästan) och sen skulle åka till ett ställe och "söka" jobb. Hmm, skojigt!

Men men nog om det..

Jag var ju på Villa Aske. (som samarbetar med Thoresta & Friibergh). Skulle säga hej och visa upp mig eftersom både jag & Johan har pratat med Elisha om det. Så jag åkte dit.. efter typ ett "hej" och " vilket land kommer du ifrån" så fick jag jobbtider redan nästa vecka. ;) Hahahah så kan det gå. :P
Hehe, nej men han var snäll och det verkar bra. Så ska dit på onsdag och torsdag. Plus thoresta på tisdag och torsdag. Kommer bli förvirrad om vart jag ska alla dagarna. ;) hahahahah

Men vi får se hur det kommer gå.. bra hoppas jag! :)

Nu ska jag byta om och strax möta Linda vid gymmet. :) Då är det dax för ett pass. :)

Hej så länge!
/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0