24 timmar.

Nu har det gått 24 timmar!!

Känner mig som ett vrak men samtidigt väldigt duktig. Just nu känns det som om jag mår lika dåligt vad jag än gör.. erkänner att jag tog två blorren nyss.. men då ville jag ju typ spy och blev heelt snurrig, det är ju så jag känner när jag låter bli också.. Så nu får jag skärpa mig, hålla ut och klara det!

Igår kollade vi ju på massa film och tv.. det var mysigt. :):) hihi Vi kollade på Case 39, the waiting, bruce almighty och america got talent. Så det var en riktigt mysig film/tv kväll. :)

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Promenad, gymma, runda på stan, tvätta, busa?? Jaa antingen allt eller något av det. :) hahaha Det får vi se. Ska börja med att äta något nu. :)

Puss Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0