Söndag!

Hejsan svejsan! =)

Idag är det söndag (om någon nu inte visste det) ;). Det kan vara ganska skönt med söndagar, även fast dom kan vara ganska sega. Men eftersom det mesta är stängt och man oftast inte jobbar så är det ju en perfekt dag för att verkligen slappa och vila och bara mysa. :) Sånt gillar jag! :D Hihi

Jag sov ganskla länge idag, Anders åkte ju och jobbade imorse och då vaknade jag lite men somnade lika fort igen när han gick. :) Sen vaknade jag inte fören tolv..och då var min mobil avstängd.. jag hade ställt klockan liite tidigare men men det gjorde ju inte så mycket att få lite mer sömn. :) 

När jag väl gick upp fixade jag mig direkt och hoppade ner till cykeln och mötte Linda. Vi cykla ner på stan och tog en runda på Åhléns. Sen cyklade vi vidare mot Maxi.. vi köpte en varsin korv och satt i solen och käkade. :P Sen hoppade vi in en sväng på växtriket. Ååh, jag gillar verkligen den butiken.. det luktar gott av alla blommor och ljus och det finns såå mycket roligt där. :) När jag är i såna affärer vill jag ha en stooor lägenhet så man kan få inreda massa fler rum. Det är såå skojigt! Fanns snyggaste matbordet och massa sånt.. men just nu behöver vi ju inte större så det får väl vänta ett tag ;) Plus att jag trivs super bra i våran lägenhet nu! :D Hihi 

Efter det cyklade vi till Ö&B och handlade liite. :) Sen var det raka vägen hem. Det är skönt att cykla när det är fint väder och det inte blåser så mycket. ;) Så idag är det perfekt cykel väder. Haha
Nu ska jag packa upp det jag handlade och sen ska jag fundera vad vi ska äta för mat ikväll. =)
Ikväll blir det myskväll med min älskling när han kommer hem från jobbet. ♥ Det ska bli skoj, man har ju inte sett han så mycket den här veckan..jag har jobbat massa och han jobbar ju också mycket plus att han spela hela helgen och det var en Telia-helg. Hehe Så då ska det bli mysigt att ha han hemma liite ikväll och verkligen ha en mys/filmkväll. :))

Men nu ska jag fixa liite och kanske springa till Ica och inhandla något smarrigt. :)





Han är såå jävla grym!! Älskar låten som faan! <3

/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0