Söndag idag.

Hejsan! 

Igår jobbade jag ju frukost.. hade liite sovmorgon, började sju. :) Den timmen gör skillnad, skönt! Det gick bra.. ganska mycket gäster men det var lugnt som fan. Slutade typ vid halv ett. 

Då åkte jag hem direkt och la mig i soffan bredvid Anders och kolla på tv. Vi käkade lite mat och så också. Sen somnade vi ett tag. Det behövdes, båda var skit trötta. Hehe :) Sen när vi vaknade fixade vi lite och så och sen var det mys-filmkväll som gällde. :) Det var mysigt.. lite chips och glass och vi såg "hur många lingon finns det i världen" den var bra. =)
Vid fyra gav jag upp och gick och sov.. då spelade sötisen liite. Haha ;) Imorse sov jag ganska länge, det var sköönt! Sen när jag gick upp så fixade jag mig och kollade lite på tv. Nu fixar sig gubben och sen ska vi åka till Uppsala för att spendera resten av söndagen där. :) Myys! <3 hihi 


Kan verkligen inte kolla på Extreme home makrover när jag precis sminkat mig.. Kan ju inte hålla tillbaka tårarna. :/ Haha Först är det ju skit sorgligt när dom berättar vad som hänt och sen kommer det fler i slutet när dom får se sitt hus för att dom blir så glada. Vaa faan.. nu får jag bättra på sminket liite. ;) Hahah 

Men nu ska vi dra! :) Hej hej!

/Jasmine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0