Solig måndag!

Heej! 

Idag är det super härligt väder! =) Jag ville åka och sola idag men ingen svarade (alla sover väl) så jag plaserade mig på balkongen istället. :) Hehe Möblerade om så jag fick plats (vi har ju inte världens största balkong liksom) ;) så la jag mig där i solen och stekte lite. :) Jag har legat där i typ två och en halv timme. :) Sköönt! Men nu försvinner ju solen strax bakom husen. :/ Men vi får väl se om någon kanske vaknar snart så kan man ju dra ut någonstans och lägga sig. Men jag pallar ju inte gå ut själv och lägga mig. Hhahaha :) 
Men jag har fått lite färg idag iallafall. hihi 

Faan vad jag vill åka utomlands nu!! Det skulle vara såå skönt och underbart. Till något varmt ställe sååklart, men typ London på shoppingresa skulle ju inte heller vara helt fel. ;) Men men nu är ju semestern slut och det kommer väl dröja ganska länge tills vi är lediga samtidigt igen. Typ nästa sommar.. hahah! Så det blir väl att man får kämpa sig igenom höstern och vintern :( Fy vad deppig jag blir när jag tänker på hur kallt det kommer bli om någon månad! :/
Sen får vi se till att åka till något skojigt ställe nästa år kanske. :) Jag vill ju till Malaysia!! :D Det skulle vara coolt och skojigt! Så nu ska jag spara masssa pengar och ligga i hårdträning till nästa år så man inte behöver ligga i buskarna. ;) Hihihi 

Men nu ska jag äta liite lunch.. är inte så hungrig, mest slemmig, snorig och hostig! (Tack Poya!! ;);) )  :/ Det är ej fräscht i lungorna och halsen nu..hahaha  blää!  

/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0