Sol sol soool!

Hallå där! =) 

Igår efter jag hade solat på balkongen så fixade jag mig. Sen vid typ fem åkte jag, Azad & Yosef till Västerås. Jag skulle lämna tillbaka några filmer och Azad skulle också fixa liite saker. Så vi gick runt liite på stan och så. :) Sen träffa vi Poya & Nassim så vi satt och prata med dom ett tag. Vid åtta gick jag till Spicy hot och köpte med mig mat till min och min babe. :) 
Sen hämta vi honom när han sluta och åkte hem. 

När vi kom hem hade vi tv/filmmys i soffan med JORDNÖTSSÅS! :):) Mumms :P Det var smarrigt och kvällen var mysig. :D Fast när man är liite sjuk smakar det ju inte riktigt lika :/ .. men det var gott ändå! :)

Idag var jag uppe tidigt, Anders började jobba åtta så jag gick upp när han drog..typ sju. Då hoppade jag ner i tvättstugan med ett berg tvätt och satte igång att tvätta. Nu borde allt vara torrt så ska ner och hämta allt snart. :)

Vid halv tolv cyklade jag till Ica och träffade Bella. Vi cykla till Klosterparken och la oss på varsin filt/handduk och solade. :) Så idag har jag nog fått liite färg på skinnet!! Wiiie :D Det stekte på jäkligt bra till och från. Det var ganska mycket moln också men vi låg kvar och hoppades att solen skulle titta fram iblnad. Och det gjorde den ju också och då var det sjukt varmt. Plus att vi smörjde in oss med kokosnöts-olja. Hehe Det bubblade ju nästan kändes det som. Men det är nice.. man blir brunare OCH luktar gott. Muums, jag vill ju typ dricka upp det..såå gott luktar det! ;);) Hah

Men det var jävligt mycket alkisar i farten.. först satt dom bakom en buske, då hörde vi dom bara. Men sen kom dom ju och satte sig ganska nära där vi låg. Och dom var seriöst typ 15 stycken!! Nää kanske överdrev liite, men iallafall typ 10. Räknade inte.. Och visst jag bryr mig inte om dom sitter där egentligen.
Men va faan, antingen är det ormar som klänger på en eller så är det alkisar som härjar och snackar med oss och om oss. När får man sola ifred?? Äähh, jag får helt enkelt fortsätta med att ligga och sola på balkongen! Haha 

Nu ska jag fixa liite här hemma och springa ner och kolla hur tvätten känns. :)



/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0