Pizza och sytycd!

Tjaa! =)

Idag har jag jobbat frukost.. det gick bra, alla på en gång typ men det gick smidigt ändå. Sen var det liite special-arbets-lunch för vissa. Det gick också bra. Jag slutade till och med tidigare idag, typ en halvtimme. :) Hihi 

När jag slutade åkte jag till växtriket och handlade lite grejer (det var ju stängt igår när jag ville dit). När jag var färdig där så åkte jag raka vägen hem och la mig på soffan för att powernapa liite..liite blev visst typ två timmar! ;) Haha Ganska trött skulle man kunna säga att jag var. Hehe

När jag vaknade så gick jag direkt och tränade. Blev inte så länge idag men liite iallafall..bättre än inget! :D Hehe 
Sen cyklade jag till Ica och handlade lite och sen hem, beställde mat och duscha. 

När Anders kom hem så väntade vi lite på maten. När den kom blev det pizza i soffan framför So you think you can dance och Simpsons. Vi kollade på det ena tills det blev reklam..då böt vi kanal och kolla på det andra tills det blev reklam osv.. Hahaha Vill man kolla på olika så får det bli så. Hihi Skööna vi är! =)

Nu ikväll spelar Anders på hörnan så han gick vid halv tio. Efter att han gick och jobba så har jag betalat alla räkningar och fixat bland alla papper. Har ju alltid haft ordning och reda, men ibland kommer man efter liite så nu sorterade jag upp några högar jag hade. :) Hehe Sen har jag mest suttit här vid datan och samtidigt kollat på tv. :) Hihi 

Jag är jätte party sugen (men samtidigt skit trött) men det skulle vara så härligt att få dansa loss liite på något dansgolv. :) Men jag jobbar frulle imorgon också så idag får stå över allt skojigt och säga godnatt tidigt (typ nu alltså). Men jag får se till att det blir liite party snart igen. :) Det är föör sällan nu alltså.. Vill ju släppa loss på dansgolvet varje dag egentligen men men inte ikväll. Haha

Men nu ska jag väl ta och försöka sova liite snart, jag är ju aptrött men har ändå massa energi. Hmm, får se hur det går. ;) Hihi 

Hoppas alla har skoj ikväll! GODNATT!


/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0