Nu är det på gång.

Heej.

Igår gick det bra att jobba, blev inte så jättesent för min del. Slutade typ vid kvart över nio. :) Skönt att få komma hem och koppla av lite med sötisen. :) 

Idag är det på gång här hemma.. nu var han nyss här och tog bort kaklet som var trasigt. Så nu sks det ju bara på nytt och sen kan dom sätta tillbaka handfatet. Yeey =) hehe

I förrgår innan jobbet beställde jag två grejer från eleven.se och igår vid 11 fick jag sms om att jag kunde hämta det på Coop. Fett snabba ju!! Inte ens ett dygn tog det.. braa där. :) Jag kom på att jag kunde hämtat det igår kväll efter jobbet men det tänkte jag inte på då så snart ska jag cykla dit tänkte jag. :) Jag hade tänkt att hoppa in på gymmet och träna också när jag ändå cyklar förbi där men jag tror det inte är så bra att duscha här hemma just nu när han ska fixa kaklet. Så det kanske får räcka med en cykeltur. :) Hihi

Ska fixa lite lunch snart också. :)
/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0