nervös..

Hallå där! 

Idag har jag jobbat.. slutade typ vid ett eller om den kanske var halv två, kommer inte ihåg. ;)
Det gick bra iallafall. När jag slutade åkte jag raka vägen hem, la mig på soffan framför Jims värld och powernapa liite. :) Det var skööönt! =)

När jag vaknade (efter typ 1,5 timme) så kollade jag liite på datan, sen kunde jag ju inte sitta här och lata mig så då cykla jag iväg till gymmet och tränade en timme. Idag har jag faan liite träningsvärk från igår! :) Hehe en det gick bra. Så nu är jag hemma igen och ska hoppa in i duschen. Sen ska jag fundera på vad det ska bli för mat ikväll. :) Plutten kommer typ vid nio så ska väl försöka ha liite mat på gång tills dess. Jag är super hungrig nu!! Haha Hoppas tiden går fort. ;) 


Imorgon ska jag till tandläkaren på morgonen! :/ Ska ju dra ut min visdomstand som växer helt fuckat. Hmm, är liite nervör för det..dom flesta säger ju att det gör skit ont och min tandläkare sa till och med att jag borde ta med någon som kan hålla handen. Haha men jag har ingen (alla jobbar och så)  så jag går dit heelt själv! :( hahah Men det ska väl gå braa.. jag är ju ganska modig så jag ska nog klara av det utan stöd också. ;) Men jag ska jobba efter, det kan däremot bli liite spännande! :P Hhahaha 

Den här filmen vill jag se!!! :D Heheh



NU måste jag duscha! Hej hej!

/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0