Mysig fredag. =)

Idag har jag haft en mysig kväll. 

Jag gick ju till Dialekt och skulle kolla om dom visste vad felet på min mobil var.. men det var svårt för dom eftersom dom inte säljer LG-mobiler. Så han hjälpte mig så gott han kunde men det funka inte. :/ 

Sen svängde jag förbi Ica och hoppade in där.. lämnade in en lapp om att skaffa Icakort. Haha Jaa jag vet, jag är fett seg! ;) Kunde ju liksom typ gjort det när jag flytta hemifrån för fyra år sen... men men bättre sent än aldrig! :D 
Icakort är ju vuxenpoäng..jajamän!! :) Sen borde jag tvinga Anders att skaffa ett han med (på samma).. det skulle ju vara värsta sambopoängen ju! :P Heheeh Men men vi får väl se. :) 

När jag kom hem så ringde jag LG supporten och kollade vad dom sa. Han var trevlig och snäll.. otekniska jag fick ju lov att tänka i ett år för att ens komma på vad min mobil hette! ;) Hahhhaah Men han var ändå snäll även fast jag måste varit dryg och inte fatta något. Han sa att han trodde jag var tvungen att fabriksuppdatera eller vad det nu hette.. och då försvinner ALLT! :(:( Faaan då! :/ Då blev jag liite ledsen.. 

Vid åtta kom Plutten hem. Då hade jag fixat så maten var klar. :) Vi hade mini-kräftskiva här hemma. Hihi Liite kräftor, paj och mackor. :P Gott! 
Sen när vi hade käkat så gick jag till Ica och handlade lite. Träffa lillebror på vägen, skoj! Man ser han ju inte så ofta tyvärr. :/ Men roligt när man väl gör det. :) 
Jag hoppade in och handlade (använde Icakortet sååklart) ;) 
På vägen hem träffade jag Lasse också.. då stanna jag och prata med han ett tag. 

När jag kom hem från affären dukade jag fram lite ost och kex och lite öl och cider. :) Sen hoppade jag in i duschen en snabbis. Medans jag stod där inne så kom Linda hit också. :) Skoj!
Vi har ätit massa gott ( Linda hade med sig vattenmelon ocksp :P), kollat på tv, rökt vattenpipa och spelat spel. :) Super mysigt!

Min mobil funkar som den ska nu också!! :D:D Jag gjorde sån där fabriksgrej.. så nu är den ju liksom som ny igen. Så nu måste jag ladda ner alla appar igen.. hahah tur att jag inte hade så jättemånga. Och det kommer ju gå ganska fort. Det jag är ledsen över är alla sms.. :(:( Va faan, jag gillar ju att ha kvar massa sms (såna som är värda att spara alltså).  Kan vara kul att gå tillbaka och läsa lite och så. Det har jag alltid tyckt varit skojigt. Men nu är allt borta. Alla bilder och musik och sånt finns på telefonen nu iallafall. :) Men men får väl hoppas jag får massa fler roliga och skojiga sms. :)

Nu är jag trött som faan. Linda cykla hem typ nyss. Anders spelar lite nu. Ska nog gå och däcka håårt nu... skulle kunna somna ståendes nu känns det som. Hahah

Den här dagen har varit super skoj och mysig! ♥ Och resten av helgen kommer bli grymt skoj också. :) Stockholm imorgon med älsklingen! :D ♥ Incheckning vid tre.. vi får se när vi åker. :) 

Godnatt!!


/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0