Mycket jobb..

Heej! Igår hann jag ju inte riktigt skriva något.. jobbade frukost (började alltså 6) sen jobba, jobba, jobba jag! Slutade halv elva (på kvällen alltså)!! Det blev liksom 16,5 timme så när jag kom hem var jag ganska så trött. Hahah ;) Köpte med lite mat till mig och sötisen och kolla lite på tv. Sen gick vi och däcka..faan vad skönt. Liite tur att jag inte skulle hjälpa Carina idag på jobbet för då hade jag ju typ börjat sex imorse också. Hehe 

Nu innan jag börjar ska jag gå och träna.. är helt trött i kroppen efter igår men jag borde fan så ska väl gå till gymmet strax. Sen börjar jag jobba halv fyra. Så ska väl hinna käka lunch innan också. :)


Hej hej! 

/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0