Måndag, ny vecka.

Nu har en ny vecka börjat igen.. faan vad veckorna går fort och helgerna går ännu fortare. Men men bara att kämpa på med jobb och allt.

Idag har jag jobbat.. vi var på tre olika ställen och det gick bra. Ett ställe var i fjärdhundra.. där har jag inte varit på år och dar känns det som. Hahaha Men det såg typ exakt likadant ut som förut. :) Hehe 

När jag kom hem (vid typ tre) packa jag ihop all tvätt och kastade mig ner till tvättstugan direkt. :) Så nu håller jag på att tvätta för fullt. Ska fixa nya lakan och det i sängen nu också. 

När tvätten är på tork ska jag passa på att träna också. :) Men nu ska jag ner till tvättstugan igen. Hörs sen! 

/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0