jobb

Hejsan! Nu ska jag gå in och börja jobba. jobbar ett långt pass till ikväll. igår gick det bra på jobbet. när jag åkte hem vid typ halv ett hade dom poliskontroll mitt på motorvägen. man fick blåsa. tur att jag var nykter då! ;) hahaha men det är faan bra att dom har så där mitt i natten och tar alla jävlar som kör onyktra! imorse var det två rörmockare hos oss och skulle fixa handfatet...redan vid typ sju var dom där. men dom tog ju bra bort det!! :/ så nu har vi inget handfat...det ligger i hallen. nu måste vi vänta på att Johan ska byta dom där kakelplattorna...och det kan ju dröja ett tag... han är ju inte den snabbaste fastighetsskötaren i stan liksom. men bi får väl se vad som händer. men nu ska jag börja jobba. ha en braa tisdag! /Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0