Helgen.. ♥

Heej! 

NU är snart helgen slut.. den har varit såå himla braa och mysig. :) Fredagen var ju mysig och igår och idag har varit två super skojiga dagar också. :) 

Jag och Anders åkte ju till Stockholm igår när vi vaknade. Vi hade bokat hotell på Långholmen. :) Långholmen koferens..det är ett gammalt fängelse dom gjort om till hotell och konferens. Men faan vad det var svårt att komma fram dit. Haha det var ju pride så as många gator var ju avstängda och gpsen fatta ju noll. ;) Hahaha Men tillslut kom vi fram. Då checkade vi in och kollade runt lite. :) Det var as coolt fast liite läskigt, iallafall på kvällen/natten när jag skulle ut och röka själv. Hahahaha Då blev jag liite nojig. :P Heheh 

Sen åkte vi in till stan igen.. gick runt massa, blev typ värsta promenaden. Super mysigt för det var jättefint väder då. Sen käkade vi middag. Skit gott! :P Sen måste man ju fika liite också så då satte vi oss på en uteservering och kolla på folk och prata. :)
Sen blev det en lång promenix tillbaka till bilen igen. Stanna och handlade lite på vägen också. 
När vi kom fram till bilen lämnade vi liite grejer där och gick och satte oss på en annan uteservering. :) Mys! Vi hann även med att äta liite glass också. Yoghurtglass (som jag och Linda käka i gbg) såå jäkla god! :):) Hehe
Vid nio åkte vi till t-centralen och hälsade på Tomas och Nicole som kom med tåget. Så vi var där ett tag och snacka lite. :) Sen började vi åka tillbaka till hotellet. :) Då gick det bättre att hitta för då kunde man köra överallt. ;) 

När vi kom fram satte vi oss på uteplatsen (den gamla rastgården för fångarna). ;) Hihi Satt där och drack liite och så. Sen gick vi upp till rummet och kolla på tv och nörda oss liite med mobilerna! :) Hahaha

Idag när vi vakna gick vi ju ner och käka frukost vid tio. :P Gott! Sen slappa vi lite på rummet och sen var vi ju tvungna att checka ut vid tolv. Så då var det dax att lämna det där. Vi stannade i Kista på vägen hem och shoppade lite. Jag köpte ett par leggins och sen handlade vi liite grejer hem. :):) Skoj!

När vi kom hem var vi trötta som faan.. slappa och sov liite i soffan. Hihi Sköönt! För någon timme sen kom Yosef också. :) Sen laga vi mat och städa lite och så. Nu är grabbarna inne hos Azad.. jag ska in dit när jag skrivit klart. :) Mysigt! 

Den här helgen har varit super mysig!! :):) Vill ha måånga fler såna här helger. :) ♥

Men nu ska jag in till grannen! :)

btw... lägger upp massa bilder imorgon istället, tar sån tid! ;) 

/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0