heelg ??

Hej igår jobbade jag ju kväll.. det gick braa. Jag och Peder stängde och det blev inte så jättesent..typ halv ett,ett tror jag. :) 

Idag har jag varit ledig... heeelg skulle man kunna säga att jag har nu. Men nästan hela helgen ska spenderas med hela jobbet på mitt gamla jobb (härjarö). Så helg och helg är det ju inte direkt... :/ Haha Jag får ta en riktig helg nästa vecka istället. Den här helgen ska vi alla komma närmre varandra och bli tajtare... så lycka till med det..det blir nog bra det! ;) Jag åker direkt dit snart, dom andra kommer tillsammans eftersom dom har jobbat idag. Så nu ska jag väl ta och åka, ska förbi ica och handla liite först till Peder och mig. :) 

Ha en braa helg nu... hoppas spelningen blir super bra ikväll Anders! <3 Hade velat vara där och hejat på dig och dansat loss.. men det tar vi en annan gång. 

/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0