Heeelg!

Hallå där! =) Nu är jag hemma från jobbet och nu är det HELG! :) Skööönt som fasiken! Den här helgen kommer bli skojig som tusan också.. sånt är alltid kul. Hitta på något skoj ikväll och imorgon åker jag och sötis Anders till Stockholm och spenderar resten av helgen där. :) Mys ♥

Jag fick ju två paket igår med kläder och massa skoj. Har inte orkat ta kort på allt..men skorna måste ni ju se!! ;)



Dom är såå jäkla snygga!! :D Dom är ca 14 cm höga, kan ju behövas om jag ska gå bredvid Anders, Linda och alla andra som är såå långa! :P Hihihi Men dom är inte riktigt sådär gula..liite ljusare. :)

Idag kom ett paket från http://www.jfr.se/ hem i brevlådan. :) Beställde i onsdags kväll/natt...och det kom imorse!! Jäklar vad dom är snabba och bra. :D Allt var super fint och passa skit bra! :) hihi Skooj! 


Det är ett stelt silver halsband/ring, ett fint stelt armband silver & svart, en jättefin dubbelring, ett par örhängen (en kort & en lång) med silver vinge och en Patron-örhänge. Det är såå jävla coolt!! :D Jag har ju ett pistol-örhänge också..kanske ska ha ett i varje öra så blir jag en riktig krigare! ;) Haahhaha :P
Nej men allt var as braa.. både smyckerna och kläderna + skorna. Det är roligt för det är tråkigt och drygt att hålla på att skicka tillbaka och greja så det var perfekt! :D

Nu ska jag gå och se om någon kan hjälpa mig med min mobil och se vad som kan vara fel. :/ Hoppas någon kan fixa det! Håller tummarna! 

/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0