Har dom glömt mig..?

Man brukar ju alltid få ett sms dagen innan man ska till tandläkaren med tid och sånt. Men jag har inte fått något idag.. :/ Har dom glömt bort mig?? :( Tur att jag kommer ihåg det ändå då..men bara det inte har hänt något så jag inte har min tid kvar.. Hmm. Men jag får gå dit imorgon och se vad dom säger. Det kanske bara är så att den som skickar ut smsen är liite trött i fingrarna efter allt skickande så den inte orkade skriva till mig... För det är väl någon stackare som sitter och skickar dom där smsen..?? ;) Mohahah 

Kvällen har varit braa.. Efter duschen kollade jag på tv, vek alla kläder och lagade mat. Och när baby kom hem så var det typ klart för att ätas. :) Smarrigt! 
Sen har vi bara slappat i soffan framför tvn. Undercover brother gick på tv ikväll... hahhahahaha den är roolig! Super länge sen jag såg den, förut såg jag den typ en gång i månaden iallafall. ;) Heheh 

Men nu ska jag göra mig redo för att sova.. Godnatt! 

/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0