Hälsodag!

Heej! 

Idag är en riktigt hälsodag. :) På förmiddagen var jag ju till tandläkaren för att kolla hur det gick med läkningen. Jag stressade som faaan, kom typ en minut försent. Bad om ursäkt och satte mig och vänta. Hade ju inte direkt behövt stressa..jag fick vänta i över en halvtimme innan jag fick komma in. Och då kollade hon i munnen typ en minut och sen var det klart. Haha Aja, det såg bra ut och så så det var ju bra iallafall. ;)

Sen direkt när jag var färdig där så gick jag till gymmet och tränade en timme. :) Det gick braa! 
När jag var klar med träningen gick jag hem och duscha, käka lunch och så har jag dammsugit hela lägenheten. :) 

Nu ska jag alldeles strax åka till jobbet. Åker dit liite tidigare och börjar med att få en halvtimmes massage innan jag börjar. :):) Wiiie jag har längtat efter det heela sommaren. ;) Hehe Ska bli såå skönt! 
Det sämsta med att få det innan man börjar jobba eller mitt under dagen är ju att man blir så jäkla seg. Haha Det bästa är att få det precis innan man ska gå hem. :) 
Men men det här funkar också!

Så tandläkaren, träning och snart massage! Vilken dag! =) 

Men nu ska jag packa ner jobbtläderna och sen åka. Ha en braa måndag nu! Hej hej! 

/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0