Glass

Nu är det alldeles strax dax att åka till jobbet. 

Bedövningen börjar släppa nu.. men det blöder ganska mycker fortfarande till och från, normalt?? :S Jag får stoppa in en sån där tuss medans jag åker bil så jag inte behöver prata med den där inne.. det är ju inte så lätt med en stor tuss mellan tänderna. ;) Hahahha 

Det är precis nu som bedövningen börjar släppa lite så det gick ju inte direkt att äta mat tidigare så jag käka lite glass till lunch! :P Hihihi BJ...smarrigt! Men det var inte så mycket kvar så man blev ju inte direkt mätt. Haha Den här smaken vi hade hemma nu var grym! Vi hade aldrig smakat den förut... Karamell glass med karameliserade mandlar och cola sås! Muuums. :) 

Men nu ska jag byta kläder och åka och jobba. Tar med mig massa ipren så jag överlever kvällen.. det börjar göra liite ont nu. :/ 



/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0