fredag & lördag

Godkväll. 

Helgen som varit.. 420 sekunder (som mitt lag vann!! ;)), röd-gul-grön-blå, massa information, maat, kräftor, sovsalar, brännboll. 
Jaa det är väl typ så jag kan sammanfatta helgen...konferans/kick oss med jobbet på Härjarö. Vet inte riktigt vad mer jag ska skriva. 

Vi spela liite brännboll.. det är ju skooj! :) Faan vad länge sen jag gjorde det.. i skolan någon gång. Hihi Så flera år sen. :) Men det var kul.. vi var inte så många som spela men det var skoj. 

Idag har jag och Anders mest slappat, kollat på tv, käkat mat, jag powernapa lite och så. ;) Sen spela han och jag ladda ner massa ny och bra musik. :) Har ju haft samma musik på min mobil i hundra år känns det som. Hahah :) Så det är på tiden att det kommer lite nytt. =)

Nu ska vi kolla på film och mysa i soffan. :) 

Imorgon jobbar jag, börjar vid åtta. Hej hej!

Bilder från Härjarö. :)
/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0