??

Hur kan man förändras så mycket så fort? Enligt Bosse var det ju näst intill omöjligt att ändra sitt "grundbeteende" men jag har ju sett ett antal fall.. eller så är det väl ens "anpassade" beteende som förändras. 
Och jaa jag förstår att alla förändras liite hela tiden, annars skulle man ju vara ett barn hela livet och inte växa upp. Men att förändras på bara några få månader är skumt.. då undrar man ju verkligen vad fan som hänt och varför? Har jag gjort något eller?? Eller vad är det frågan om. 

Jaa jag kanske också har ändrats.. men förutom att jag nu förtiden jobbar mer, är sambo och försöker träna så mycket som möjligt är jag exakt likadan. Jag kan möjligen vara liite mer lugn (eftersom jag är det på jobbet blir jag det privat också) men annars är jag ju exakt som för ett år sen.
Jag ääälskar att dansa och skulle gärna gå ut och parta varje helg, fika är smarrigt, roliga historier och att skratta är skoj som fan, tycker det är skönt att gå en promenad och så. Filmkvällar är fortfarande liite för segt för mig egentligen men jag kan ju ända ha det ibland. Lika mobbad och flummig.. Så jag ser inte så stor skillnad faktiskt. 

Måste jag vara singel som dom är och inte bry mig om att träna som dom inte gör och skaffa ett jobb med bättre tider som dom har?? Kan det bli som förut då eller?? Bara för att jag inte hinner ses lika mycket nu som när jag jobbade mycket mindre och inte hade en sambo (som jag kanske också vill hinna umgås med ibland).. måste det bli såhär bara för det??
Grejen är den.. för typ ett halvår sen var det heelt annorlunda, då var det ju som "vanligt" men sen då..vad faan hände? Det är ju egentligen inte fören nu jag inser hur fan läget är.. det blir mindre och mindre som förut.. och läget förändras mer och mer. Det är tråkigt som faan tycker jag... hur kan det blivit så? Har jag gjort något? Har det hänt något? Jag fattar verkligen inte. 



Det är en sak jag verkligen börjar ångra nu..... 



Nu ska jag gå och träna så man kan se liite resultat snart och få liite valuta för dom pengarna man lagt ut på det där gymkortet. Snart går det ut också.. då har jag kämpat ett år, men det ska inte ta slut då.. på det igen bara!! 

/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0