Det är över nu....

Det är över nu.. ..jaa semestern alltså! 

Nu har jag haft mina tre veckor (plus en veckas jobb där emellan) och imorgon börjar jag jobba igen. Så nu är det väl ungefär ett år kvar tills man är ledig igen. Kanske blir liite ledigt under jul men det är ju låångt dit. Hahah Och om typ två veckor går jag ju över till 100% istället för 75 så då lär det ju bli ännu mera jobb. Fast det kan nog inte bli så stor skillnad för jag har ju redan jobbat så mycket (alltså som heltid). Vi får se helt enkelt. Men imorgon kör vi igen! Och igår kom alla tre nya kockar som börjar så jag får ju träffa dom imorgon för första gången. Förutom Lars som jag redan jobbat massa med. Men det ska ju bli liite spännande och se vad det är för några. 
Jag börjar halv åtta så jag borde ju sova ganska tidigt ikväll. 

Idag har jag ju tvättat. Var för ett tag sen ner och hämta all tvätt. Sen har jag lagat mat och diskat precis. Nu sitter jag vid datorn och kollar lite på tv. Anders var hem och vände typ, han är inne hos Azad och gör musik. :) Hör dom genom väggen! ;) Haha 

Men nu ska jag platta håret så det inte ser ut som ett troll-rufs. =) Mohahah 




/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0