Det är mycket nu..

Heej! 

Jaa jag vet.. varit skit dålig på att skriva nu i några dagar.. :/ Men det är ganska mycket nu. 

I onsdags när jag drog ut min visdomstand fick jag ju trotsa smärtan och åka och jobba på kvällen. Då jobbade jag till typ halv ett, sen direkt hem och sova för jag började halv åtta på torsdagen. Där blev det ett fjorton timmars pass så jag slutade ju vid typ halv tio. Då åkte jag och tanka och sen hem och duscha och umgicks liite med baby. Sen var det dax att soova för jag började ju tidigt igår också. 
Men igår hjälpte jag först till i serveringen (som vanligt) med frukosten och det. Sen vid nio gick jag över till receptionen.. :) Det var skoj! Så där var jag och hjälpte till hela dagen, stängde och gick hem vid fem. 

Så jag har inte riktigt haft tid eller ork att skriva några inlägg här.. sorry! :) Hehe 

Igår när jag kom hem så fixade jag mig och så.. för då var det heelg. Och PARTY! :):) Skojigt som tusan! Det var så länge sen vi festa.. och speciellt var ute och dansa! :/ Det kliar ju i benen när det går för lång tid mellan party-dans-nätterna! ;) Hahahah 

Anders var med ett tag innan han börja spela på stadshörnan, Azad kom förbi en stund också innan han skulle ner och spela han med. Sen var det Dino, Bella, Gabbe... Linda & Sara kom en stund också. Vi drack och prata.. (eller det var bara jag och Bella som drack) haha. Men det var skoj. 

Sen åkte vi ner till hörnan.. där dansade vi från elva till två (nästan hela tiden) :). Niklas, Tomas, Andreas och Sofie var där också! :) Det var skooj.. då jäklar blir det alltid mycket dans! :D:D Hihi

Efteråt väntade vi liite på Anders och Azad så dom hann plocka iordning liite. Sen fick vi skjuts hem av Dino. Det var snällt, för det regnade massa och mina fötter gjorde ont! ;) Hehe Ska man vara fin får man lida pin.. jajamensan! 

När vi kom hem gick vi typ och sov direkt. Jag hade ju varit vaken läänge och Anders jobbar i helgen på Telia. Så han skulle ju upp tidigt idag. 
Han ska tydligen spela på hörnan ikväll också.. så vi får väl se om vi hinner ses något där emellan.. Men ett liitet tag hinner vi nog ses. :)

Men nu ska jag äta liite lunch och så. :)

Hej hej! 

/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0