Dax för jobb

Hej. 
Nu är det dax för jobb igen.. ska strax åka. 

Asså.. nu är jag fett mobbad!!, men jag är super sugen på att handla massa julklappar! Hahahahah Det är så mysigt att komma på vad man ska köpa, gå och kolla i affärer för att hitta den där superbraiga grejen och sen slå in dom. Och det bästa är när man ger dom och den man ger det till (förhoppningsvis) blir glad! :D Hihi Ååhh, läängtar! Men än är det kanske liite väl tidigt! ;) Hahah Men när ska man börja? Snart får man väl sätta igång?? :P Hehe 
För typ två år sen var jag ju klar med ALLA julklappsinköp redan i slutet av oktober. Det gäller att vara ute i god tid innan alla braa grejer tar slut! ;)) Hihi 

Nej jag får nog lugna mig en stund till med det. =) I år måste jag iallafall köpa massa nytt fint inslagspapper!! Det är också skoj, att göra fina paket! :D:D Hihi 

Nej men nu ska jag byta om till jobbkläderna och dra. Hej hej! 


/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0