Dancehall queen!

Hallå där!

I måndags och igår har jag jobbat massa. Så har inte hunnit eller orkat skriva något.

Igår jobbade jag dag.. slutade alltså halv fem. Och då åkte jag raka vägen hem och böt kläder och så. Sen åkte jag och Anders till Västerås..han skulle jobba någon timme och jag skulle fixa lite saker.

Först var jag på stan ett tag medans affärerna fortfarande var öppna. Jag köpte ett par shorts och ett par chinos och en tub-halsduk. :) Sen är jag ju typ världens bästa flickvän så jag köpte ett sånt där fodral till Anders också som vi forsökte leta efter i Gränby i söndags. :):) hihi Lämnade även tillbaka lite filmer på hemmakväll och hyrde tre nya. ;) hehe
När alla affärer stängde åkte jag och fixade en sak.. så nästa torsdag ska jag börja dansa igen!!! :D:D:D Sommaren har varit fööör lång och eftersom jag inte fortsätter i Enköping var jag ju tvungen att hitta en annan dansskola som verkade bra. Så igår var jag och anmälde mig på dansverkstan i Västerås, där har jag ju dansat förut ett tag så det ska nog bli bra. Men den här gången är det dancehall som gäller! :D:D

Jag satsar nu på att bli dancehall queen 2012! ;) HIhihi :D

När jag var klar där åkte jag till Anders jobb och satt och väntade och spelade liite Wordfeud. :):) HIhi Det är skooj! När han slutade åkte vi till Spicy Hot och köpte med oss mat hem. :P Jordnötssås för min del sååklart! :D Hihi Det var gott! =) Vi käkade framför tvn och sen kollade vi liite på film. :) Det var mysigt! :D

Snart ska jag åka och jobba.. jobbar kväll idag men skulle börja lite tidigare. Så måste åka om typ en timme för jag börjar två.
Idag är det fiint väder! =) Synd att man jobbar då. ;) Hahah

Men ha en bra onsdag nu.. jag läängtar tills nästa torsdag! :D



/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0