braa deal

Heej. idag har jag ju jobbat, det har gått bra. slutde vid tolv. och då åkte jag hemåt och tankade och hoppade un på statoil en snabbis. jag börjar ju dansen nästa torsdag och då ska jag ju betala terminsavgiften också. men eftersom man kan få bidrag från jobbet för hälsogrejer som gym och sånt så frågade jag om dans räknades som sånt. och det gjorde det! :) hihi det är ju nice. ;) den här dansen kostar ju inte lika mycket som jag brukar betala men det är ju ändå nice att få den helt betald ;) hihi eftersom den är ganska billig kan jag även få lite bidrag när det är dax för att förnya gymkortet. :) men nu ska vi kolla klart på en film vi började se igår. :) godnatt! btw... jag skriver från mobilen för vårat internet är helt fuckat!!! gaahh får panik på det. :( men men får kolla upp det. /jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0