Boorta!

Sådär.. nu är tanden borta. Jag har legat och vilat liite nu efter. 
När det finns alternativ så får jag typ alltid det som gör mest ont eller det som är dyrast, Alltid!! Fattar inte varför. Som nu.. antingen dra ut den eller dela den och plocka ut små små bitar...självklart gick det inte bara att dra ut och då blev det ju mycket dyrare också. :/ Hmm..det suger ju häst balle. Men men så får det väl vara. Och det gjorde ju skit ont på slutet, efter att dom trodde hela tanden var ute fick jag ta en sån där röntgen bild på hela munnen och efter det började dom gröpa ännu mera för det var en pytteliten bit hon hade sett som var kvar. Och då gjorde det ont som faan! Bedövningen hade börjat släppt liite precis där hon var och pilla. Då kom det ju till och med en eller två tårar. Hahahha 

Halva ansiktet är fortfarande bedövat..och jag är hungrig! Men jag skulle vänta tills den släppt så jag inte tuggar sönder hela munnen. Så hoppas den går ur snart. 

Sen ikväll är det jobb som gäller för min del.. börjar halv fyra. Så vi får hoppas att det inte gör så ont då. 

Men nu ska jag fixa liite att äta och hoppas jag kan göra det snart. :)

/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0