Bästa!!

Godkväll! :) 

Idag har jag jobbat.. det har gått bra. 

Direkt när jag slutade (halv fem) så åkte jag hem och böt om och fixade och sen ner på stan och fixa liite saker. Sen åkte jag ut till Mimmi. Hon fyller år idag! Så GRATTIS GRATTIS MIMMI! Syster börjar bli stor nu. ;) Hihihhih 
Jag var där från typ halv sju till halv nio. Fick massa gott fika och prata massa. :) Det var skojigt! :D

Jag har längtat efter jordnötssås heela dagen typ. För Anders skrev på facebook att han och en kollega var på Spicy hot och käka lunch. Då blev jag liite avundsjuk. ;) Heheheh Sen har jag tänkt på det sen dess.. var ju ganska länge sen jag käka det. 
Och nu när jag kom hem från Mimmi så gissa vad som stod i kylen...jordnötssås!!! :D:D Åååh, vilken härlig kille man har! ♥ Bäästa! Jaa asså han är ju riktigt bra annars också men ibland är han ännu liite bättre ;);) Hihihi 
Och det var skit gott!! :P Nu är jag mätt som en plätt.. eller pannkaka. Hahaha =)

Imorgon jobbar jag frukost så jag borde ju sova tidigt ikväll. Men nu ska jag slappa lite i soffan med plutten. :) 

GODNATT! 

/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0