Adrian 16år!

Idag fyller min lillebror år. ♥ :):) Han blir 16, faan vad ungarna växer fort! ;) Heheheh 
Jag var nyss där och fikade och så. Det var Adrian, mormor, morfar, Lasse Och Bosse där. Det var skoj, vi satt och prata massa. :)
Så grattis grattis lill-skiten!! ;) Nu börjar du bli en stor lillebror. =) Hehe  



Idag har jag jobbat frukost.. när jag kom hem så vilade jag en timme innan jag gick till brorsan. :)

Nu kom precis Anders hem så nu är det dax för maat. :P Hihi Gott. Sen blir det lite mys framför tvn innan jag måste sova. Imorgon jobbar jag frukost igen.. men måste stanna längre.. står på schemat att jag slutar tio, alltså 22!! Puuh, blir trött bara jag tänker på det. Hahaha Men har man tur kanske man kan sluta liite tidigare.. typ halv tio. ;) hahaha

Men nu ska vi käka! :) Godnatt! 

/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0