Valborg..

Goddag! 

Idag är det valborg och alla ska festa, själv har jag inte riktigt några planer. Vi får se vad som händer ikväll. :):) Något kommer vi väl hitta på iallafall. :D

Idag har jag och Anders försökt få lite färg på balkongen..men det blev månligt fett fort och det kom lite stänk. Då käkade vi mat och kollade på tv. :) 

Sen gick jag till Linda och hälsa på, hon flyttar idag!! :D:D Wiiiiehooo skojigt värre. Lägenheten var skit fin och bra planlösning med massssa garderober och sånt. :) Blev liite sugen på att flytta jag med, tycker ju det är as kul att packa upp allt och göra fint. Men nu ska jag och Anders bo här ett tag. :):) Jag får lugna mig liite. Jag har ju bott i 3 olika lägenheter (alla på samma gata) på typ 1,5år. :) hehehe Så nu ska vi bo här ett tag. :) Men här trivs jag så det är braa. 
Jag hjälpte Linda att bära in lite saker och så. Nu är jag hemma igen och här sitter grabbarna (Anders, Pierre & Dino) och spelar xbox. :) Hihi Trevligt trevligt! 

Men nu ska jag iväg och dansa liite med grabbarna. :):) Imorgon smäller det!! :D Fick liite panik-nervör-känsla precis nu! :/ Hahahaha Nej men det kommer gå bra som faaan! Läängtar som tusan! :D:D hihi

Nu måste jag byta om och dra. Hej hej!
/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0