Upptäcksfärd.

Tjollahopp!!

Idag har jag jobbat.. var ju med Ann-Marie idag och städade. Faan vad vi jobbade på! :) Heheh Det bara yrde efter oss. ;);) heheh Kanske inte riktigt men nästan. :) Så det har gått bra idag. 

När jag slutade (vid fyra) åkte jag på upptäcksfärd. :):) Jag åkte ut till Lastberget och hälsade på Tomas när han jobbade. Jag har ju aldrig varit där och jag äälskar ju att kolla hur andra har det..både hemma hos folk och på arbetsplatser. Och eftersom Lastberget också är ett konferens ställe så är är det ju extra skojigt. :) Så vi gick runt och kikade överallt och så. Coolt som faan var det. :) Berg inne i huset, stor relax avdelning och massa annat skoj. :) Tog massa kort (med nya telefonen) ;) som jag ska lägga upp.. om jag vet hur man gör.. för igår när jag skulle lägga in musik ville datan inte riktigt hitta mobilen. Man kanske måste installera något?! :/

Men det var skojigt iallafall. Nu är jag hemma, va en sväng till systemet också. :) Alltid bra att ha lite hemma om det skulle suga i alkohol-tarmen! ;);) Hahahah nää fy, låter som en alkis. Det är jag inte så ni vet. :):) Hihii
Nu ska jag ta det lugnt en stund.. har bajs-ont i huvudet idag igen. Fattar inte vad problemet är??! Har haft ont i huvudet till och från i snart en vecka..och ibland gör det horigt ont!! :( Blääää! Men men vila en stund sen är det bara att köra igen. :)

Men först ska jag försöka få över bilderna till datorn. :) hehe

/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0