Uppsala

Heejsan!

Idag var jag uppe vid elva och började tvätta. Sen städade jag och Anders lite. Jag dammsög och han torkade och så. Sen vid typ ett (eller halv två kanske) så hämta vi Pierre, Linda & Anjana och så drog vi till Uppsala. Där träffa vi Yosef. Vi började med att käka mat. :) Vi åt thai..dom hade buffé med både massa vanlig mat sushi. Nice som tusan att man kan välja det också. Inte för att jag gillar det med dom andra käkar det ju. :)

Sen gick vi en runda på stan för att jag skulle förlänga mitt abonnemang och fixa en ny telefon. Först hade jag super mycket problem med att välja.. jag väljer mellan två stycken och sen när jag väl hade valt blev det massa andra problem. :/:/ Jag som var fett taggad på att jag skulle gå därifrån med en ny. Men icke!! Jag och Anders ska ner och kolla imorgon istället och hoppas det blir en ny då istället. 

När vi hade gått därifrån så gick vi till en liten kiosk där Anjana köpte en ny vattenpipa. Vi fixade tobak, kol, vatten och folie också. Gick en promenix längs ån och satte oss vid vattnet och rökte vattenpipa och myste. :) Det blev dock ganska kallt fort för vi satt bakom en kulle så solen försvann ju efter en stund. Men vi satt där ett tag. Sen när klockan var typ sex gick vi tillbaka till bilen och åkte hem. :)
Sen dess har vi slappat i soffan och nu ska vi käka liite sill och skagen mackor. Sen är det dax för filmmys med baby! :D Hihi Mysigt! <3
Så jag har haft en skojig dag! :D:D

/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0