Tidig kväll

Nu är jag hemma från jobbet.. eller har varit hemma i typ 40 minuter redan. :) Det blev tidigt idag. Det var jag, Peder och Tomas som jobba nu ikväll. Det gick bra. Men var inte så mycket så det var liite segt ibland. 
Det var jag och Tomas som stängde. Jag lärde han ALLT jag kan!! ;) hehehe Jaa jag hann med det på en kväll, jag lär ut fort! :P hahaha Så vi slutade redan halv elva. 

Medans jag jobba så var Anders mamma och hälsade på hemma hos oss. (jaa asså Anders va ju hemma) hehe. Trevligt, trevligt! :)

Nu är jag hemma och slappar liite framför datan bara. :) Skönt. Imorgon är jag ledig!! :D Wiiiehoo. Skojigt skojigt! Undra vad man ska hitta på då?! Anders är också ledig så vi kan busa hela dagen. :) 

Men nu ska jag kolla på tv. :) hihi
/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0