tidig kväll

Tjollahopp!

Nu har jag varit hemma ett tag.. har hunnit duscha och så. Det blev ganska tidigt ikväll. Jag och Tomas stängde och vi åkte väl från jobbet vid typ halv tolv. :) Det är sköönt! Middagen var över redan strax före tio så det har varit ganska lungt och skönt. Idag har jag fått en hemläxa av Peder.. ska egentligen göra den till imorgon men vette fan om jag orkar. Annan får han den på måndag. :) hehehe :D

Nu borde jag försöka sova liite, det blir en låång dag imorgon. Jag jobbar mellanpass till slut..då börjar jag halv tolv och jobbar till stängning. Så det kan ju bli ganska många timmar. Så bäst att vara utvilad!

Godnatt!! 

/Jasmine



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0