soova!

Nu kom jag precis hem från ett 15 timmar jobbpass. Jag skulle slutat 16.30 men Ingrid var sjuk idag så jag stanna liite längre. Fick sluta 22.00- Så nu är jag liite småtrött kan man säga. ;) Hehe Men det har gått bra. Var själv heloa morgonen fram till innan lunch, sen var det en ganska utdragen lurre men det gick bra. 
Sen har det fortsatt rulla på hela eftermiddagen och kvällen.
Vid 15.30 gick jag iväg och fick en halvtimmes massage. :D:D:D Sköööönt! Ladda upp ny energi för kvällen. :) Hihi Det var härligt! 

Så nu är jag hemma.. ska slänga mig i duschen och sen hoppa ner i sängen fort som tusan. Börjar 6.00 imorgon så klockan ringer ju vid 04.45. Haha Det är tidigt!! Haha
Men nu måste jag sätta fart! 

Jag och Anders har en ny tv.. han var och shoppade en idag. :) Haha Men den var fin.
Godnatt!
/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0