Skojig söndag.

Idag har jag haft en skojig söndag. =)
Först var jag ju ner på stan med Linda & Emma. Då fick vi Tindra på köpet. :) Hon var inte redo att åka hem när dom andra skulle dra hem så hon fick hänga lite med oss. :) Hihi

Vi gick ett varv och kika på marknaden. Sen var vi hungriga så vi käkade på Riccos. Satt ute och käkade pizza. :) Smarrigt. :) hehe När vi var mätta så gick vi till tivolit. Då köpte vi liite biljetter och så åkte vi liite karuseller för Tindra var sugen. ;) Jag och Linda åkte masken med henne och parisehjulet. Sen stoppa vi in henne i en bil som åkte runt runt. :) Haha Det tyckte hon inte var lika kul. Hehe 

Sen kom Åsa och hämta Tindra. Då gick vi en sväng till på marknaden och busade på Åhlens med Yosef. :) Hehe 
Linda och Emma följde med mig hem en sväng och kollade på balkongen och på nya tvn. :) 

Vid fyra började min dansträning. :):) Vi körde en extra träning idag (vi har lov egentligen). Då körde vi igenom alla danser med tjejerna någon timme först. Sen tränade Core en stund också. =) Heela Core!! Hihi Skojigt! Så det blev alltså 4,5 timmes dans träning idag! :D Skojigt skojigt! =)=) Så nu jäklar är vi redo för nästa vecka! Det är ju prick en vecka kvar till Maxim! :D Wiiiehoo

När jag kom hem hoppade jag in i duschen en snabbis. Anders, Yosef & Pierre var här hemma och spelade xbox. Jag, Linda & Pierre var hungriga så vi åkte till Maxi och handlade lite. :) Sen skjutsade jag hem dom två. När jag kom hem så gjorde jag skagen mackor! :P Smarrigt värre! :D Hehe 

Så vi får väl se hur länge Anders & Yosef ska spela ikväll. Haha

Men jag har som sagt haft en mysig och rolig söndag! Busa på stan, käkat smarrig mat och dansat, dansat & dansat! :D:D Hihi Fler såna här dagar tack! ;)

/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0