Rent hus!

God kväll!!

Ikväll har jag hunnit träna med Linda och städat badrummet. 

Vid sju gick jag och Linda och tränade.. det gick bra. Men jag har massa träningsvärk från igår så jag körde mest kondition och mage och lite ben. :) Hahaha 

Men en sak jag inte fattar...HUR LÄNGE SKA MAN KÄMPA MED TRÄNINGEN INNAN MAN SER RESULTAT???
Va fasiken, nu har vi tränat sen i oktober. Typ ett halvår och i genomsnitt tre till fyra dagar i veckan. Ibland har jag även tränat mycket mera.. men inte fan ser man något resultat! :/:/ 
Hur läänge ska man kämpa innan det händer något?? Man var ju fett taggad i början för att man trodde det skulle hända något, men det känns liksom inte lika skojigt längre. :( Men men det betyder väl att man får kämpa ännu mer och ännu hårdare  från och med nu. Jag vet att det tar tid.. men nu när man verkligen är seriös med träningen och kör som fan.. ändå ser man ingen skillnad. 
Visst, jag känner att jag blivit starkare och fått bättre kondition.. och man känner att magmusklerna blir starkare. Men det är ju fortfarande ett lager som måste försvinna innan man ser något. :/ 
Det är perfekt när man ligger ner, på rygg.. då är magen platt och fin. Men så fort man ställer sig upp så ramlar det liksom ner.. :/ Hahahhahahaha jävla tyngdlagen..måste du dra ner allt så det samlas på samma ställe??
Hmm, vilket problem.! Haha 

Och jaa.. jag vet att man kanske ska vara värsta nyttig och så också och bara käka bra saker och inget onyttigt. Men sånt pallar jag ju inte. Men det borde ju kunna bli liite skillnad ändå?! 
Jag har ett nytt mål... När jag får långt fint här igen, då SKA jag vara fit. Hahaha... 
Men men vi får se hur det går. ;)

När jag kom hem från träningen käkade jag mat. Sen städade jag hela badrummet! :D Så nu skulle vi kunna käka från golvet där inne. ;):P Hehheh Nästan iallafall. :) Och Anders har städat resten av lägenheten så nu jäklar är det skinande rent överallt. :D Hihi Vad duktiga vi är.. helt enkelt bäst! ;)

Nu ska vi kolla på film och mysa och slappa! ♥ :D Hihi Skojigt! Men vi hörs!

Jag och Anders är som tjejerna i Rent hus. ;);) Hehehhe
/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0