Polis polis potatis..mos??

Hejsan svejsan!

Jag kom nyss hem från jobbet.. det har gått bra ikväll. Middagen var klar ganska tidigt, sen vänta vi liite på några gäster bara och så. 

När jag precis skulle svänga av motorvägen prata jag med Pierre och då åkte jag och hämta han (han var hos mig) och så åkte vi till donken för att dom ville ha mat. När vi var precis utanför Linda så mötte vi en polis. Sen såg vi dom inte på ett tag. Men sen i driven på donken såg jag att dom kom bakom oss. 

Då sa jag på skoj att dom är ute efter oss. Men sen när jag tänker efter så stannade dom ju inte där man beställer. Och han som jobba frågade också om polisen var ute efter oss eftersom dom inte beställde något. Hahaha
Sen fick vi iallafall åka till framsidan och vänta. Då kom dom smygandes fett sakta bakom oss och körde as sakta förbi. Hahahah Om dom nu ville kolla upp oss så kunde dom väl väntat tills vi kom ut från driven igen. Palla följa efter där. Hahahaha Mobbade??.. jaa verkar så! ;) Heheheh

Men dom stannade ju inte så det var nog grönt (jaa, min bil är grön) ;););) Mohahahah. :D

Men nu är jag hemma som sagt. Det är massa grabbar här som spelar xbox. Eller massa och massa, det är Anders, Azad & Pierre. Så vi får väl se hur länge dom ska spela. :) Hehe

Börjar bli liite trött. Så ska nog snart sova! Godnatt!!
/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0