Ny vecka..

Nu är det en ny vecka. 
Idag jobbade jag ju frukost. Det gick bra..var liite stressigt över frukosten ett tag men det gick bra ändå. 
Jag slutade vid tre.. då gick jag och fick en halvtimmes massage som avslutning på arbetsdagen! :D:D Snacka om sköönt! :D Hihi Det är såå härligt att få massage..kan ligga där i evigheter. Vill att det aldrig ska ta slut. :) hihi

Nu är jag hemma iallafall, har varit det ett tag. Idag har jag fixat e-legitimation..haha har inte haft det tidigare men det kan ju vara bra att ha. Så senare tänkte jag deklarera på internet så det är gjort. :)

Nu ska jag vila liite..sov typ ingenting i natt. :/ hmm, inte bra.. men imorgon börjar jag sent så då kan man också sova lite. :) hehe
Men det är ju super fint väder ute..så blir liite ledsen när jag är inne och ska vila. Men jag håller på att somna så det är väl bäst så man orkar träna sen. Hahaha När Linda har slutat och också vilat liite ska vi träna. 

See you later!
/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0