Ny telefon beställd!!

Nu har jag beställt en ny telefon. Igår var jag ju påväg att fixa en samsung jag ville ha. Men det gick ju inte. Och idag när jag ringde till tele2 bara för att kolla lite så beställde jag en då istället. Men då fanns inte samsungen och om jag ville ha den kunde jag få den i slutet på maj. Och jag kan ju inte direkt vänta så då tog jag LGn som jag ville ha istället. Hahahha Visste att jag skulle ha svårt att bestämma mig. Men det känns bra.. Jag vet att jag hade blivit nöjd med båda dom två och det var väl mest bara att välja. Hehe :) Så den kommer innan helgen. :) Hihi Wiiie Skojigt skojigt! :D:D


/Jasmine

Kommentarer
Postat av: Tele2

Hej Jasmine,



Jag hoppas att du blir riktigt nöjd med ditt val av telefon samt att det blir en snabb leverans.



Om du har några frågor får du gärna maila mig!



Med vänliga hälsningar



Ida Jönsson, Tele2.

2011-04-28 @ 15:44:25
Postat av: Jasmine

Hej Ida!



Ja än så länge är jag riktigt nöjd. Har ju bara använt den i ett dygn men allt verkar braa. :)



Det var väldigt bra och snabb leverans, där blev jag lite imponerad! :)



/Jasmine

2011-04-29 @ 00:06:09
URL: http://jasminelindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0