Nu är den hääär!!

Min telefon har REDAN kommit! :D:D
Fick sms från posten imorse vid elva att jag kunde hämta den på Coop. Seriöst, faaan vad snabba!! :)
Det skulle ta mellan 3-5 arbetsdagar men det tog typ precis ett dygn (liite kortare till och med)! Wiiiiehooo! 
Så direkt när jag fick smset åkte jag och hämtade den. :) Nu ligger den fina saken på laddning och ska få ladda ett tag. :) Men jag kommer fan sakna min älskade samsung!! :(:( Det som är sååå fiin, den är ju lila liksom! :/ Men den ska jag såklart ha kvar så jag kan kolla på den liite. :) Fick ju med ett simkort så man skulle ju kunna ha den som väckarklocka och lyssna på musik när jag tränar. (dumt att svetta ner den nya) ;);) hehe 

Men jag är glad iallafall! :):) Min LG är här, sol ute, dansuppvisning på söndag, världens bästa kille och dom andra favoriterna är bäst! :D:D Så just nu kan det ju inte bli så mycket bättre!! :D

Något jag inte gillar är att till LGn är det ju en laddare med..men själva sladden till laddaren är ju den man har till datan också (om man ska föra över saker) så då måste man ju springa och hämta laddaren varje gång man ska lägga över en bild. :( Hmm, men man kanske bara kan köpa en till laddare istället så man slipper hålla på, eller själva sladden alltså. Det ska jag nog göra! Och hon på tele2 sa att jag skulle få med ett minneskort..men det fick jag ju inte! :(:( Hmm.. aja. Får kolla med dom annars får jag köpa ett. 

Om en timme ska jag åka och jobba..det var ju ett tag sen. En vecka sen fan. Hahaha det har varit skönt med lite "påsklov" :):) hihi Så vi får se om jag hinner fixa min mobil innan det.. annars får min samsung hänga med idag. :):)

Ha en braa onsdag! =)
/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0