mysig söndag

God kväll!! 

Idag har jag gjort massa skoj. Först så träffade jag Emma på stan.. vi gick en sväng på Åhlens och så. Sen kom Poya, då gick vi till Café magnifik och satte oss ute och fika. Då var det skugga men ändå ganska skönt. Efter en stund kom Gabbe också och fikade med oss. Efter typ en timme så hade ju solen kommit fram bakom huset så då var det ju sköönt som faan. Då möblera vi om så alla satt med ansiktet mot solen. :):) Häärligt! 

Efter att vi har varit där ganska länge börja vi känna oss lite rastlösa. Då gick vi upp mot torget. När vi kom dit så var vi ju sugna på mjukglass. ;) Hehehe Så då satt vi i solen på en parkbänk och käka glass. :) Årets första mjukglass :P Mums!! 

Sen gick Emma & Gabbe. Då var Poya hungrig och han ville inte åka och käka själv så jag följde med. Vi åkte till Milano. Jag fick en barnkebab. ;) Heheh För jag var ju inte såå hungrig. :D Hihi

Kvart i sex skjutsade han hem mig. Då var min älskling redan hemma. :) Wiie mysigt! Men jag hann bara byta kläder och kramas lite för sen vid sex tränade vi lite på danserna. Vi tränade ungefär 1,5-2 timmar. Det blir bättre och bättre. :) Hihi Nu är det exakt två veckor kvar bara. :):) Hihi Ska bli sååå skoj! :D

Nu har jag vilat lite med Anders..han sover nog nu, för han är väldigt tyst där inne. :) Hihi
Ska hoppa in i duschen snart och sen bara slappa. Jag börjar jobba halv åtta imorgon så jag lär ju försöka sova lite tidigt iallafall. :)

Hoppas ni haft en bra dag ni med. :)

/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0